روزگار من

دل نوشته های صبای امین

روزگار من

دل نوشته های صبای امین

مسخره

بعد کلی وقت اومدم کلی نوشتم اونوقت به خاطر خرابی و قطعی اینترنت همش پاک شد اه 

8مرداد 91 بامداد دوشنبه ساعت 00:11

نظرات 3 + ارسال نظر
آئـــیـــن ( Aeiiin ) دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.khodnevis.us

درود
خب توی فایل ورد ذخیره می کردی تا اینگونه نمی شد !
یا اینکه از HTML نوشته هات یه Backup می گرفتی ...

BFB چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

:(

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ

غربت من هر چی که هست از با تو بودن بهتره
آخر خط زندگی این نفسهای آخره
وقتی دارم با هر نفس از این زمونه سیر میشم
وقتی با یه زخم زبون از این و اون دلگیر میشم
این آخر راهه دیگه باید که تنها بمیرم
تنها تو اوج بی کسی تو غربت آروم بگیرم
باید برم باید برم باید که بی تو بپرم
آخ که چه سنگین می زنه این نفسهای آخرم
سکوت من نشونه ی رضایتم نیست می دونی
گلایه هامو می تونی از توی چشمام بخونی
بگو آخه جرمم چیه که باید اینجور بسوزم
هیچی نگم داد بزنم لبامو رو هم بدوزم
دربه در غزل فروش منم که گیتار می زنم
با هر نگاه به عکست انگار من خودمو دار می زنم
نفرین به عشق به عاشقی نفرین به بخت و سرنوشت
به اون نگاه که عشقتو تو سرنوشت من نوشت
نفرین به من نفرین به تو نفرین به عشق منو تو
به ساده بودن منو به اون دل سیاه تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد