روزگار من

دل نوشته های صبای امین

روزگار من

دل نوشته های صبای امین

دل نوشته ی من (خدا) 27

سلام 

خدا به قدر موهای سرم دلم ازت گرفته... می دونم تو بیشتر دلت گرفته اما خدا همه میگن تو یه ذره از وجود خودتو توی دل مامانا گذاشتی که اینهمه مهربونن و میگن پس ببینین دیگه خدا خودش چه قدر مهربونه! مامانا همه چیو می بخشن پس چرا میگن تو نمی بخشی ؟... شایدم بخشیدی و اونیکه منو نمی بخشه خودمم؟ اما خدا تو خدایی اگه من خدا بودم خیلی خوشحالت می کردم باور کن :(( منم 22سالمه منم دلخوشی می خوام منم تفریح می خوام چندبار دیگه صدات بزنم؟ گفتم چیز زور ازت نمیخوام اما آخه لذت بردن از زندگی چیز زوریه؟ ها؟ 

دیگه دارم خسته میشم.... نگو کفر میگی! نشستی اونجا نگام می کنی که هی صدات بزنم و هیچ جوابی نگیرم؟ 

خسته شدم ازبس نا امید شدم! 

خسته شدم ازبس همه گفتن باز تو نالیدی...؟ 

دیگه حالا که برای کسی نمینالم خودم خورد میشم چون دیگه همش میره تو دلم!:(( 

با توام که حرف میزنم که اصلا حست نمی کنم! 

ببینم اصلا نگام می کنی؟:( 

خدا منم یه آدمم تازه اصلا هم صبور نیستم تازه با این ناصبوری اینهمه صبر کردم.... 

توقع زیادیه ازت خواستم یه چیزی حالا هرچیزی خوشحالم کنه؟  

یه خوشحالیه واقعی میدونی چند وقته که نخندیدم؟ هااااااااااااااااااااااااااااااا؟ (با جیغ) 

صبای امین 01:49 دقیقه ی بامداد روز شنبه 20فروردین 90

نظرات 5 + ارسال نظر
نازبانو جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

۲۰ فروردین سالروز آشنایی ما بود.
دقیقا ۲سال پیش........
کی فکرشو می کرد همه مردا اینقدر نامرد باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متنفرم متنفرم از همشون.
تو فیلم تسویه حساب زیبا یه حرف خیلی قشنگ میزنه:آدم چیزی رو که بالا آورده دیگه نمی خوره
و من دیگه هیچوقت هیچ مردی رو تو زندگیم نمیارم

نازبانو شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

تو هر وقت دلت گرفته میای اینجا می نویسی و منم هروقت دلم گرفته چون هیچکی رو ندارم حرف بزنم میام واسه تو نظر میذارم.
کلا از زندگی و عشق پنهونی خسته شدم.خستههههههههه
چرا هیچکی درک نمی کنه نیاز به عشق تو اصل وجود آدم هاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا هیچکی تو دنیا نیست دلش واسه من تنگ شه؟
امروز خواهر دوست داشتنیمن رو دیدم حسابی حالم از زندگی بهم خورد.
گان وو هست یا نه همش فیلمه؟؟؟
چرا مردا اینقدر پستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نازبانو شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ

خدا رو شکر این دفعه 13 روز طول کشیده که دلتنگ نشدی.
ایشالا همیشه شاد باشی عزیزم.

نازبانو جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

چقدر سخته آدم اون روی احساسی آدم بالا بیاد....یاد یک مشت خاطره بیفتی و بعد ببینی همش پوچ بوده........
صبا.......چقدر بده که آدم تو دلتنگی هیچکی کنارش نیست.اونی که فکر می کردی می بینی باهات نیست...
چرنده می دونم اما داره خاطره ها دیوونم می کنه....بزرگترین بدبختی من اینه هیچکی ندارم باهاش حرف بزنم...هنوزم جز تو نتونستم با کسی حرف بزنم.
دلم یه آغوش می خواد که ۳ساعت گریه کنم.

ستاره سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد