روزگار من

دل نوشته های صبای امین

روزگار من

دل نوشته های صبای امین

دل نوشته ی من ( دردو دل بعد از عمری) 29

سلام 

چه قدر وحشتناکه که مدتها باشه از برادرت قطع امید کرده باشی و حالا بفهمی که درمورد خواهرت هم باید همین کارو بکنی خواهری که اسمش رو توگوشیت نوشته بودی خواهر دوست داشتنی من حالا با ناراحتی و خشم اسمشو بذاری خواهر حتی دلت نخواد اسمشو بنویسی!!! تازه اگر میشد همین خواهرو هم نمی نوشتم... 

دیگه نه خودشونو دوست دارم نه بچه هاشونو نه شوهر و زنشونو 

تو خونه هم دیگه کاری به کار  کسی ندارم دیگه مامانم یا بابام حرف زور هم بزنن هیچی نمیگم باید خودمو تمرین بدم اصلا حرف نزنم 

دلم واسه امین هم تنگ شده اما خوب به خاطر این گیری که هر از گاهی به قبض موبایل بدبختم میدن باید یه مدتی دیگه بهش زنگ نزنم و ازش بخوام پول شارژ ایرانسلمو هم تا یه مدت اون برام بخره خودشم که کم مشکل نداره عین خودم همش بهش گیر میدن... 

عیبی نداره... این نیز بگذرد... 

چه قدر دلم درد می کنه... 

خدایا  

صبای امین 19:23 دقیقه ی شب روز چهارشنبه 13مهر 90