روزگار من

دل نوشته های صبای امین

روزگار من

دل نوشته های صبای امین

دل نوشته ی من (2کلوم حرف خودمونی با خدا)30

سلام چه قدر زمان زود میگذره اینجا رو خیلی دوست دارم 

وای خدا فردا نتیجه ی زبان معافی رو با اسم و شماره دانشجویی و رشته و گرایش میزنن تو بخش زبان های خارجی! یعنی کلی آدم میبینن!! 

خدایا کمک خدایا قبول شده باشم هههههی روزگار.... 

دارم لاغر میشم اما به امین برعکسشو گفتم هر مقداری که لاغر میشم برعکسشو میگم یعنی 4کیلو لاغر شدم اما بهش گفتم 4کیلو چاق شدم می خوام فکر کنه شدم شکل توپ ایروبیک اما وقتی دیدم کلی ذوق زده بشه:) واقعا حیفه اگه باز چاق بشم چه حس خوبیه که لاغر و خوش اندام باشی... 

کاش این تنبلی تو نماز رو نداشتم... واقعا عذاب وجدان دارم چه قدرم که به خوندنش احتیاج دارم الان بدونیکه به کیبورد نگاه کنم دارم تایپ میکنم وای چه حالی میده کلیش درست بوووود ایوووووول خدایا کاش همیشه همین قدر سرخوش باشم الان بدون هیچ دلیلی خوشحالم نه گریم میاد نه ناامیدم خدایا شکرت خیلی خوب و مهربونی دوست دارم البته بدون دلیلم که نیست منتظرم ببینم چی میشه اما خدایا هرچی میشه فقط جنبه ی درکشو بهم بده بازم شکرت بوووووس  

صبای امین 00:28 دقیقه ی بامداد روز شنبه 21آبان 90 

دوباره سلام  

الان داشتم ۶تا یادداشت اسفند 89 رو میخوندم! چه قدر ناله کردم! بعضیاش برام خیلی جالب بود و یادآور بعضی چیزا اما واقعا فهمیدم چه قدر صبرم کمه! 

کمم که نه! تو اسفند داشتم می گفتم می خوام امین رو ببینم 21 اسفند بود که اینو نوشته بودم و من 7خرداد امین رو دیدم همچین کمم نیست خوب! 3ماه بعد بوده وای خدا چه قدر خوب بود... اون فالا نتیجه داد همش میومد به زودی به جایگاهی میرسی که بقیه سالیان ساله که در آرزوی رسیدن بهش هستن! واقعا هم شد! من بدون کنکور کارشناسی ارشد حقوق دانشگاه شیراز روزانه فقط با مصاحبه قبول شدم!!! تاحالا هرچی شدم خدا برام کرده اونم از دعای خانوادم بوده... تاحالا هرچیم شدم فقط از دعای خیر اونا بوده... 

خدایا دوست دارم دوسم داشته باش:-* 

راستی سرشب داشتم سریال شوق پرواز که زندگی نامه ی شهید عباس بابایی خدا بیامرز هست رو میدیدم یه حرفی از قولش گفت : فواره همیشه تو اوجه که سقوط می کنه و از بالا به پایین میفته خیلیی حرف جالبی بود برام! خدا رحمتش کنه... 

صبای امین 00:55 دقیقه ی بامداد روز شنبه 21 آبان 90

نظرات 4 + ارسال نظر
رامین ناصری شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.raminnaseri.ws

درود صبا
تبریک می گم بهت :)
موفق باشی ...

نازبانو جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام صبای عزیزم
کاش من هم میتونستم کمی لاغر بشم
واقعا خوش به حالت
امیدوارم همیشه همیشه شاد و خرم باشی
مواظب خودت باش

صبا شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

از هر2تون ممنونم دوستای خوبم

عاطفه چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام عزیزم.تبریک میگم بهت....نمیدونم چرا اینجام امشب تولد امام زمانه من دلم مث ماه اسفندتو گرفته داغون داغون تا حالا شنیدی یکی به جرم پاکی تنبیه شه.....اره من شدم چرا اخه چرا باید عاشق کسی باشی که تو رو واسه اینکه پاکی از خودش طرد کنه ....امام زمانمو صدا کردم اون ادرس تو رو بهم داد نوشته ی اسندت اومد بعد زدم جلو....به چشم دیدم خدا صدای ما رو می شنوه .....واسم دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد