روزگار من

دل نوشته های صبای امین

روزگار من

دل نوشته های صبای امین

دل نوشته ی من ( کل کل ) 21

سلام  

حالا بگو ببینم روز کی خراب شد؟ 

اعصاب کی داغون شده؟ 

کی نمی تونه درس بخونه؟ 

کی تمرکز نداره؟  

کی بدترین حس دنیارو داره؟ 

الان کی خوشحاله؟ کی همه چیز رو یادش رفته الان شاد و خوشحال داره به زندگیش می رسه؟
اما اینجا فقط یک نفر هست که می خواد انتقام بگیره اونم منم... 

منم دانشگاه میرما... منم درس دارما... منم چندتایی دوست دارما... 

لازم نکرده چیز 200 هزار تومنی واسه من بخری!!!! شما اخلاقتو خوب کن! 

خوش بگذره!!!! 

صبای امین 11:41 دقیقه ی قبل از ظهر روز چهارشنبه 4اسفند 89

نظرات 1 + ارسال نظر
نازبانو چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.nazbanu.persianblog.ir

از صمیم قلب آرزو می کنم یکی انتقام تمام این زجرا که من کشیدم رو از اینا بگیره....
باور کن اونقدر پرم که ببخشش واسم بی معنیه
اگرچه خودمم عرضه انتقام ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد