روزگار من

دل نوشته های صبای امین

روزگار من

دل نوشته های صبای امین

دل نوشته ی من (واقعیت) 20

سلام 

فالگیره راست می گفت! باید قبول کنم! 

امین واقعا آدم عصبی هست! هیچ وقت نمیشه نظرشو عوض کرد! 

یه چیزی بین یه آدم مذهبی و یه آدم خیلی open mind هست چیزی که تو درک من نمی گنجه! 

الان موبایلمو سایلنت کردمو پرتش کردم خورد تو دیوارو پشتیش دراومد به درک. 

الان واقعا به آهنگ فرشته ی پاک احتیاج دارم.... 

هیچی نمی تونه حال الانمو وصف کنه 

امروز روز تولدش بود 1روز از زندگی منو خراب کرد و رفت به کاراش رسید و با دوستاش جشن گرفت بعد حالا میگه تو تولد منو خراب کردی!!! 

برگشته به من میگه وقتی نیستی چیکارت کنم! آدم یادش میره! لابد 2روز دیگه هم اگر مشکلی پیش اومد دور از جون جدا شدیم به همین راحتی جلو چشمت نیستم یادت میره دیگه !!!! 

عیبی نداره روز تولد منم میرسه! 

خاک تو سرت اگر این قدر رعایت نکرده بودی اینهمه سال که این ریختی نمیشد عین تو سری خورا هی کوتاه اومدی!!!! بقیه رو نصیحت کردی خود خاک بر سرت ذره ای به حرف خودت گوش ندادی!!!
آره دیگه تویی که لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمی بره! حالا تا صبح بیدارم صبحم وقتی پاشدم با یه اخلاق بدتر از سگ بیدار میشم... 

ببین بیچاره هرچی می خوای جون بکن!!! اینم لنگه مامانته هرچی می خوای خوبی کن زحمت بکش! به یه اشتباه یا یه کاری که مطابق میلش نباشه همه خوبیاتو میریزه دور!!! از دست مامانت می تونی فرار کنی از شوهر نه! حالا انگار اینو بگم بد بقیه خوبن! خاک بر سر هر چی مرد همشون باهم مو نمی زنن همشون لنگه همن. آره بشین محبت کن بعد یه ذره باب طبع نبودی یکی بزنن تو سرت توام بشین غصه بخور هر هر هر خبر مرگت آخرش ببین کی بدبخت میشه! خیلییی احمقی دختر خیلیییییی 

حالا تا صبح بشین منتظر باش که آره الان زنگ میزنه الان اس ام اس میزنه! بدبخت بیچاره الان داره خواب 7پادشاه رو می بینه اگرم بیداره باشه داره میگه یعنی باهاش ازدواج کنمم می خواد همین جوری سرم بچه بازی در بیاره؟ می خواد بدبختم کنه؟ 

کسی اینو خوند نظر نذاره خیلی شخصیه.... 

صبای امین 01:14 دقیقه ی بامداد روز چهارشنبه 4اسفند 89

نظرات 2 + ارسال نظر
نازبانو چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.nazbanu.persianblog.ir

عمیقا درکت می کنم هااااااااااااااا.
حس می کنم یه تفاله ام یا حداکثر حداکثر یه عروسک کوکی که وقتی تنها شد کوکم کنه برقصم شاد شه....یعنی کل وجود من همیشه باید شادی آفرین باشه...
حالا اگه کمی غمگین بودم و حالم خوب نبود با شدت تمام پسم میزنه...اگه یه کم مانع تفریحاتش شدم زندگی رو واسم جهنم می کنه.
فقط یکی تو رو خدااااااااااااااا به من بگه غم زندگی اینااااااااااااا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا اینارو می کنن با ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ

صبا اعصاب نداریا! چته بابا، بیخیال، بخدا ارزش یه ذره از اعصاب تورو نداره
(نمیخواستم بخونما، دیگه خوندم:) )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد